آتلیه کودک و بارداری لیماژ

عکاسی از کودک نوپا

گالری عکاسی تولد

عکاسی از کودک نوپا کار دشواری است.درست هنگامی که شما می خواهید آن ها یک جا بنشینند و بدون تکان خوردن به روبرو خیره شوند، ان ها به هیچ چیزی به اندازه تکان خوردن تمایل ندارند! آن ها توانایی عجیبی در چشم گرداندن به اطراف و دوری کردن از نگاه به دوربین دارند و مخصوصا هنگامی که قصد دارید آن ها را در قاب دوربین داشته باشید چشم هایشان را از لنز دوربین منحرف می کنند.

نکاتی که در ادامه می آید راهنمایی‌های است در رابطه با چگونگی نشاندن کودک نوپا و بازیگوش به اندازه ی گرفتن عکس: نکاتی که به شما کمک خواهد کرد به جای عکس هایی با لبخند و ژست هایی تصنعی و اجباری، تصاویری طبیعی و جذاب از کودکتان حاصل کنید.

پنج نکته زیر،تجربیات من در رابطه با " عکاسی از کودک نوپا " می باشد

1- جایی برای نشستن کودک نوپا مهیا کنید:

یک مساله اساسی درمورد کودکی که از جنب و جوش لذت می برد و تازه آموخته راه برود  در یک جا ثابت نگه داشتن او است. کار سختی است که یک کودک 18 ماهه را وادار به نشستن کنید.راه حل اصلی این معضل این است که وسیله یا جایی برای ترغیب او به نشستن مهیا کنید.

از قبیل: تاب، اسب چوبی، کنده ی درخت، چهارپایه، صندلی .پیش از نشاندن کودک نوپا ، آماده سازی دوربین و صحنه عکس را انجام دهید زیرا ممکن است کودک مدت زیادی طاقت نشستن نداشته باشد و شما باید تا حد ممکن سریع عکسبرداری نمایید. اما به هرحال همان مدت کمی هم که در اختیار دارید بهتر از آن است که کودک درحال جست و خیز کردن باشد و شما مجبور باشید در وضعیتی از او عکس بگیرید که دارید از او خواهش می کنید فقط یک لحظه بایستد و به شما نگاه کند.

کودک نوپا

وسائل و عناصری مانند اسب چوبی، صندلی چوبی یا نیمکت گزینه های خیلی خوبی برای نشستن درحین عکاسی هستند. چون رنگ خنثای آن ها در تصویر نهایی مانع از پرت شدن حواس بیننده میشود. اما در هر صورت اگر هم تمایل ندارید در عکستان تکیه گاه کودک دیده شود می توانید در ویرایش نهایی عکس آن را حذف کنید.

2- او را به شیی برای نگه داشتن یا خوراکی مختصری مشغول کنید

این روش درمورد کودکان کم سن تر مناسب است. باید توجه داشته باشید که ثابت نگه داشتن کودک نوپا در یک جا همه مساله نیست و باید حواس او را به خودتان معطوف کنید تا به شما نگاه کند و لبخند بزند. یک اسباب بازی کوچک یا خوراکی جمع و جوری مثل اسمارتیز آماده کنید، سپس آن را در دست کودک بگزارید و منتظر باشید همینکه نگاهش را از آن شی یا خوراکی برگرفت و خواست شادی اش را از آن با شما شریک شود از او و آن احساسش عکس بگیرید.

کودک نوپا

3- شی سرگرم کننده ای در پشت دوربین قرار بدهید تا به آن نگاه کند

به نظر می رسد که کودکان این را درک می کنند که درهنگام عکاسی شما ازشان می خواهید به شما نگاه کنند اما یک حس درونی مانع از آن می شود که آن ها “ارتباط چشمی” طبیعی ای با شما برقرار کنند. روش هایی مانند گول زدن، فریب دادن، وعده دادن یا تهدید کردن گاهی اوقات تاثیرگذار هستند اما راه بهتر این است که به کودک نوپا چیز جذابی برای نگاه کردن بدهید. یک عروسک که موردعلاقه کودکتان است را روی دوربین بگزارید طوری که جلوی لنز و فلش را نگیرد  و آن را تکان بدهید و به کودک اشاره کنید تا به آن نگاه بیندازد. یا یک ماسک عروسکی را موقعی که کودک حواسش نیست به صورت بزنید و او را صدا بزنید تا به شما نگاه کند..

4- بگذارید تصویر خودش را درون دوربین ببیند

فرایند عکاسی برای کودکی که دوست دارد فقط بازی و جست و خیز کند، یک کار طاقت فرسا است. بنابراین در ابتدا تعدادی عکس سریع از او بردارید و توی دوربین به او نشان دهید. سپس به او بگویید که درون دوربین او را می بینید و او سریعا به دوربین علاقه مند می شود و دوست دارد هنگامی که شما دوباره دارید از او عکس میگیرید به دوربین نگاه کند.

5- از او بخواهید ادای شما را در بیاورد

این روش درمورد کودکان بزرگتر 2 تا 3 ساله بهتر نتیجه می دهد. چون آن ها می دانند چه چیزی از آنان می خواهید. روی زمین بنشینید یا دراز بکشید و یک ژست ساده بگیرید و از کودک بخواهید همین کار را انجام دهد.

سعی کنید در ابتدا قدری حالت خنده دار به خود بگیرید تا کودک علاقه مند شود و موقعی که ادای شما را در می آورد به او بگویید که چقدر خوب این کار را انجام میدهد. سپس یک ژست دیگر بگیرید و از او بپرسید که آیا می تواند تقلید کند و در همین ژست ثابت بماند و همینکه این کار را انجام داد عکستان را بگیرید. کودک نوپا عادت دارد تا زمانیکه او را تشویق می کنید، کار تقلید کردن ژست شما را ادامه دهد.

امیدوارم توجه به این نکات، کار را برای دفعه بعدی که می خواهید از کودکتان یک عکس زیبا بیندازید موفقت آمیز کند. و البته این را به خاطر داشته باشید که گاهی لازم می شود دهها بارعکس بگیرید تا یک عکس خوب به دست بیاورید.

مطالب پیشنهادی :

گالری عکاسی نوزاد

عکاسی با نور طبیعی

عکسهایی که با بهره گیری از نور طبیعی و نور محیط ثبت می شوند، کیفیتی متفاوت از عکسهای ثبت شده با نورهای آتلیه ای یا فلاش ها دارند. از طرفی

عکاسی هنگام پریدن

عکاسی هنگام پریدن

از سال 1950 شخصیت های معروفی همچون مرلین مونرو، سوفیا لورن، سالوادور دالی و بسیاری دیگر در یک مطالعه روانشناختی که توسط عکاسی با نام فیلیپ هالسمن Philippe Halsman انجام

افسردگی بارداری

افسردگی بارداری

افسردگی بارداری مساله چالش برانگیز و حساسی است. آمار انجمن زنان و مامایی آمریکا می گویند بین 14 تا 23 درصد زنان از افسردگی بارداری رنج می برند. پرسش های فراوانی در

نوروز 1403

آتلیه کودک لیماژ ورودی نداشته و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 400,000 تومان میباشد.حداقل خرید عکاسی کودک مبلغ 1,200,000 تومان و حداقل خرید عکاسی بارداری و نوزاد مبلغ 2,000,000 تومان است.

حداقل خرید جهت عکاسی در فضای باز 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000 تومان میباشد.ورودی باغ ها با توجه به فضاسازی و امکانات آنها بین 400,000 تا 3,000,000 میلیون تومان است که  جداگانه به باغ دار پرداخت میشود

حداقل خرید جهت عکاسی در منزل 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز عکاسی در منزل 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000  تومان میباشد.هزینه آفیش  با توجه به فاصله منزل بین 500 تا 900 هزار تومان است

هزینه فیلم برداری و ساخت یک کلیپ 3 تا 5 دقیقه ای بدون عکاسی در فضای باز و منزل برابر 8,000,000 تومان است و 200,000  تومان هزینه آفیش منزل و باغ میباشد.

لطفا قبل از رزرو تایم عکاسی و قبل از حضور در آتلیه کودک لیماژ حتما راهنمای عکاسی در آتلیه را به صورت کامل مطالعه نمایید. راهنمای کامل عکاسی

گالری عکاسی لایف استایل 0100909 (6)

عکاسی لایف استایل

عکاسی لایف استایل که از ترندهای روز عکاسی دنیاست، مدلی از عکاسی ست که دکور محور نبوده و بیشتر بر عناصر زندگی روزمره تکیه دارد، مانند مبلمان، فضای خانه یا عمارت و باغ و از این قبیل. امروزه با توجه به اینکه اغلب منازل شخصی در تهران کوچک بوده و فضای کافی برای این سبک عکسها را ندارد، باغ عمارتی بسیار شیک و جذاب برای شما در نظر گرفتیم که دارای لوکیشنهای متعدد با سبکهای مدرن، آرنوو، بوهو، آرابسک و ... است.

گالری ژورنال

ژورنال روند رشد

تهیه ژورنال یا آلبوم دیجیتال از گزینه هایی ست که هم بین خانواده ها بسیار محبوب است و ما همیشه به خانواده های گرامی پیشنهاد می کنیم به دو دلیل: یکی دوام و ماندگاری آن نسبت به عکسهای چاپی و دوم به دلیل شیک و شکیل تر بودن آن.

تخفیف 400 هزار تومانی

آیا میدانید با عضویت در باشگاه مشتریان آتلیه لیماژ پس از هر بار مراجعه و عکاسی امتیاز دریافت کرده و از تخفیف ویژه و بن عکاسی سالروز تولد برخوردار خواهید شد

مرا عضو کن

مراحل عضویت در باشگاه بسیار ساده است کافی است مراحل عضویت در آموزش را طی کنید و در پایان بن تخفیف ویژه یکماهه دریافت کنید و سپس تایم خود را رزرو کنید
کلیک کنید
آتلیه بارداری

لباس بارداری

برای راحتی و آسایش خانم های باردار، 20 دست پیراهن رایگان، 5 عدد بادی و شومیز و بلوز برای پوشیدن با شلوار جین در عکسهای اسپرت ، که از جذاب ترین مدلهای عکسهای بارداری هستند، در آتلیه موجود است. علاوه بر این، تعدادی لباس لوکس و توری و پفکی که استفاده از آنها هزینه جداگانه دارد نیز برای شما بصورت سفارشی و اوت کوتور طراحی و دوخته شده تا زیبایی این دوران خاص را دوچندان کند.

فستیوال لیماژ

همین الان تایم عکاسی رو تو آتلیه لیماژ رزرو کن و کوچولو رو تو مسابقه بهترین عکس لیماژ شرکت بده و جایزه نقدی دریافت کن.یا اگه دوست داری میتونی به بقیه رای بدی

دکورهای جدید ورق بزنید :

لیماژ در صفحات اجتماعی :

Limage atelier

صفحه اصلی آتلیـه
اینستا اصلی

Limage newborn

صفحه عکاسی نوزاد
اینستا نوزاد

Limage outdoor

صفحه فضای باز لیماژ
اینستا باغ

Limage Wedding

صفحه عروس لیماژ
اینستا عروس

Limage aparat

کلیپ در آپارات لیماژ
آپارات کلیپ

Limage Telegram

گروه تلگرام لیماژ
گروه تلگرام