آتلیه کودک و بارداری لیماژ

ماکت کیک و دکور آتلیه کودک

ماکت کیک تولد آتلیه لیماژ

بدون شک بهترین راه برای ماندگار کردن لحظات ناب و شیرین کودکی، عکاسی از کودک شما هنگام روز تولد با ماکت کیک و دکور آتلیه کودک در سنین مختلف است.

شکار لحظات شیرین شیطنت، خوابیدن، غدا خوردن و … به کرات توسط والدین عزیز با دوربین موبایل یا درمواقع نادر با یک دوربین کوچک خانگی انجام میشود. شاید بتوان گفت بهترین تصاویر گرفته شده هنگام جشن تولد کودکان است که برخی از والدین علاقمند به عکاسی با کمی شانس و به لطف بادکنک های رنگی و کیک تولد بعد از گرفتن چند ده عکس شاید بتوانند یک عکس مناسب و خاطره انگیز ثبت کنند که قابل قبول برای چاپ بوده و برای استفاده در قاب عکس یا آلبوم مناسب باشد.

ماکت-کیک

والدین با مرور عکسهای گرفته شده پس از چند سال با حجم انبوهی از تصاویر تکراری مواجه میشوند که به دلیل عدم استفاده از تجهیزات نورپردازی آتلیه ای یا استفاده از دوربینهای فول فریم حرفه ای برای عکاسی با نور طبیعی و همچنین عدم فضاسازی مناسب به مدد انواع دکورها و اکسسوری های صحنه پردازی کودکانه از زیبایی کافی برخوردار نیستند.

مسلما عکس گرفتن از کودک در کنار میز ناهار خوری یا بوفه ظروف پذیرایی، هیچگونه زیبایی به همراه نخواهد داشت و علت کاملا مشخص است قرار گرفتن وسایل نامربوط و رنگهای ناهماهنگ با روح لطیف کودکان و خالی بودن کادراز دکورهای مناسب و رنگهای شاد و پر انرژیست که باعث عدم جذابیت و تکراری بودن عکسهای گرفته شده توسط والدین عزیز میشود.

در برخی مواقع والدین باذوق با کمی تلاش اقدام به صحنه آرایی و چیدن دکور در کنار کودک میکنند که  پس از پایان عکاسی و دیدن عکسها بدترین تصاویر کودک را مشاهده خواهند کرد که نه تنها سادگی و طبیعی بودن تصاویر موبایلی را ندارد بلکه بسیار مصنوعی و بد رنگ و روست که هیچ شباهتی با عکسهای آتلیه ای ندارد. تمام مشکلات مطرح شده در مورد رنگ محیط و دکورها به علاوه عدم  نورپردازی مناسب در نهایت فقط باعث اتلاف وقت و خستگی بیهوده ی کودک و والدین و در نهایت پاک شدن اینگونه عکسها میشود.

ماکت کیک تولد آتلیه لیماژ

مسلما با کمی مطالعه در عکاسی و کسب تجربه میتوان عکسهای قابل قبولی حتی با موبایل ثبت کرد ولی در پایان نتیجه مطلوب حاصل نمیشود و شاید بهترین راه مراجعه به یک آتلیه کودک باسابقه و هماهنگ با سلیقه شخصی است. عکاسی از کودک در مناسبتهای مختلف نیاز به دکورهای ویژه آن ایام را دارد که خریدن و تهیه آن برای خانواده ها مقرون به صرفه نبوده و بنا به دلایل مطرح شده نتایج حاصل از عکاسی نیز مورد قبول نخواهد بود ضمن اینکه اینگونه دکورها حجیم بوده و برای برپا سازی نیاز به فضای مناسب و بزرگ دارند.

در ادامه به معرفی ماکت کیک و دکور آتلیه کودک در مناسبتهای مهم می‌پردازیم:

دکور جشن تولد با ماکت کیک

یکی از مشخصه های عکس یک جشن تولد خوب یک کیک زیباست. آتلیه های کودک حرفه ای میبایست دارای چندین مدل ماکت کیک تولد با تمهای مختلف باشند تا والدین مشکل خرید و حمل کیک را نداشته باشند. سایر موارد جزئی مثل عدد سن کودک، ظروف مناسب و شکیل، میز و صندلی سایز کودک، همه و همه در کنار کیک و بادکنک آرایی کنترل شده، زیبایی خاصی به عکس کودک میدهند. تمام این چینش به گونه ای ست که  بدون استفاده از وسایل اضافی و نابجا و ایجاد آشفتگی بصری، کودک را تحت تاثیر قرار ندهند.

ماکت کیک تولد آتلیه لیماژ

گالری عکاسی تولد

دکور یلدا

بی تردید یلدا در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد که داشتن چند عکس از عزیزان با تم یلدا خاطره ای بس شیرین به همراه خواهد داشت. استفاده عکاس از المانهای شب یلدا مثل انار ، هندوانه و ترکیب آن با دکورهای مدرن عکسهای بسیار شیک و زیبا و متفاوت خلق خواهد کرد.

گالری عکاسی یلدا

دکور کریسمس

ما به والدین پیشنهاد نمیکنیم که درخت کاج تهیه کرده و در منزل یا کنج اتاق کودک مراسم کریسمس برپا کنند به طور قطع این جشن در فرهنگ ما جایی ندارد ولی نمیتوان منکر زیبایی های برخی از جشنهای غربی مانند کریسمس و هالووین شد که سرشار از رنگهای شاد و پر انرژی برای کودکان میباشند. داشتن چند عکس یادگاری با این دکورها برای والدین و کودکان خالی از لطف نیست.

دکور-کریسمس

دکور نوروز

نوروز هم مانند یلدا یکی از با شکوه ترین و هیجان انگیزترین جشنهای ایران است که پر است از انرژی ،سرسبزی ، و بوی خوش بهار. این دکور معمولا در اسفند برپا شده و تا انتهای فروردین عکاسی با آن ادامه پیدا میکند.

دکورهای محبوب آتلیه کودک

دکورهای فصلی

هر فصلی زیبایی های خاص خودش را به همراه دارد از تابستان که فصل دریا و آفتاب است تا زمستان سفیدپوش و پاییز زرد و نارنجی. به جرات میتوان گفت مرور عکسهایی با تم فصلی برای شما خاطرات شیرین سرد و گرم آن فصل و آن دوران را به همراه خواهد داشت.

گالری عکاسی مناسبتیعکاسی مناسبتی پاییز

دکورهای عمومی چهار فصل

برخی از دکورهای آتلیه فارغ از زمان و فصل همیشه قابل عکاسی میباشند مانند دکورهای مخصوص مادران در آتلیه بارداری تا انواع دکورهای خلاقانه و جذاب برای نوزادان و کودکان در سنین مختلف.

گالری عکاسی مناسبتی

مطالب پیشنهادی :

قاب عکس

ساخت قاب عکس با چوب بستنی

با استفاده از قطعات چوب و پلاستیک و مواد طبیعی می توانید قاب عکس های ساده و زیبایی طراحی کنید. با کنار هم سوار کردن این قطعات، ایده ها و

گالری عکاسی نوزاد

عکاسی از نوزاد و ده نکته مهم

عکاسی از نوزاد از لذت بخش ترین انواع عکاسی کودک و در عین حال یکی از سخت ترین هاست. در زیر به نکاتی برای بهتر شدن روند این کار اشاره

عکاسی از جشن تولد

عکاسی از جشن تولد

نکات مهم هنگام عکاسی از جشن تولد اگر می خواهید از یک جشن تولد تصاویری حرفه ای و زیبا بردارید، در اینجا توجه تان را به نکاتی که باید رعایت

نوروز 1403

آتلیه کودک لیماژ ورودی نداشته و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 400,000 تومان میباشد.حداقل خرید عکاسی کودک مبلغ 1,200,000 تومان و حداقل خرید عکاسی بارداری و نوزاد مبلغ 2,000,000 تومان است.

حداقل خرید جهت عکاسی در فضای باز 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000 تومان میباشد.ورودی باغ ها با توجه به فضاسازی و امکانات آنها بین 400,000 تا 3,000,000 میلیون تومان است که  جداگانه به باغ دار پرداخت میشود

حداقل خرید جهت عکاسی در منزل 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز عکاسی در منزل 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000  تومان میباشد.هزینه آفیش  با توجه به فاصله منزل بین 500 تا 900 هزار تومان است

هزینه فیلم برداری و ساخت یک کلیپ 3 تا 5 دقیقه ای بدون عکاسی در فضای باز و منزل برابر 8,000,000 تومان است و 200,000  تومان هزینه آفیش منزل و باغ میباشد.

لطفا قبل از رزرو تایم عکاسی و قبل از حضور در آتلیه کودک لیماژ حتما راهنمای عکاسی در آتلیه را به صورت کامل مطالعه نمایید. راهنمای کامل عکاسی

blank

عکاسی لایف استایل

عکاسی لایف استایل که از ترندهای روز عکاسی دنیاست، مدلی از عکاسی ست که دکور محور نبوده و بیشتر بر عناصر زندگی روزمره تکیه دارد، مانند مبلمان، فضای خانه یا عمارت و باغ و از این قبیل. امروزه با توجه به اینکه اغلب منازل شخصی در تهران کوچک بوده و فضای کافی برای این سبک عکسها را ندارد، باغ عمارتی بسیار شیک و جذاب برای شما در نظر گرفتیم که دارای لوکیشنهای متعدد با سبکهای مدرن، آرنوو، بوهو، آرابسک و ... است.

گالری ژورنال

ژورنال روند رشد

تهیه ژورنال یا آلبوم دیجیتال از گزینه هایی ست که هم بین خانواده ها بسیار محبوب است و ما همیشه به خانواده های گرامی پیشنهاد می کنیم به دو دلیل: یکی دوام و ماندگاری آن نسبت به عکسهای چاپی و دوم به دلیل شیک و شکیل تر بودن آن.

تخفیف 400 هزار تومانی

آیا میدانید با عضویت در باشگاه مشتریان آتلیه لیماژ پس از هر بار مراجعه و عکاسی امتیاز دریافت کرده و از تخفیف ویژه و بن عکاسی سالروز تولد برخوردار خواهید شد

مرا عضو کن

مراحل عضویت در باشگاه بسیار ساده است کافی است مراحل عضویت در آموزش را طی کنید و در پایان بن تخفیف ویژه یکماهه دریافت کنید و سپس تایم خود را رزرو کنید
کلیک کنید
آتلیه بارداری

لباس بارداری

برای راحتی و آسایش خانم های باردار، 20 دست پیراهن رایگان، 5 عدد بادی و شومیز و بلوز برای پوشیدن با شلوار جین در عکسهای اسپرت ، که از جذاب ترین مدلهای عکسهای بارداری هستند، در آتلیه موجود است. علاوه بر این، تعدادی لباس لوکس و توری و پفکی که استفاده از آنها هزینه جداگانه دارد نیز برای شما بصورت سفارشی و اوت کوتور طراحی و دوخته شده تا زیبایی این دوران خاص را دوچندان کند.

فستیوال لیماژ

همین الان تایم عکاسی رو تو آتلیه لیماژ رزرو کن و کوچولو رو تو مسابقه بهترین عکس لیماژ شرکت بده و جایزه نقدی دریافت کن.یا اگه دوست داری میتونی به بقیه رای بدی

دکورهای جدید ورق بزنید :

لیماژ در صفحات اجتماعی :

Limage atelier

صفحه اصلی آتلیـه
اینستا اصلی

Limage newborn

صفحه عکاسی نوزاد
اینستا نوزاد

Limage outdoor

صفحه فضای باز لیماژ
اینستا باغ

Limage Wedding

صفحه عروس لیماژ
اینستا عروس

Limage aparat

کلیپ در آپارات لیماژ
آپارات کلیپ

Limage Telegram

گروه تلگرام لیماژ
گروه تلگرام