آتلیه کودک و بارداری لیماژ

26 ایده برای دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

یکی از چالش برانگیزترین مسائل خانه داری قیمت های بالای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. اما همواره یک راه میانبر وجود دارد که شما با کمترین هزینه ممکن بهترین طراحی ها را انجام بدهید. آیا دوست دارید در زندگی روزمره تان شیوه هایی پیدا کنید که هم به صرفه باشد و هم خلاقانه؟

در زیر 28 تا از بهترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل را به شما ارايه می دهیم. منظور از ” بهترین” در این مقاله ایده هایی است که هم در دسترس هستند و هم توسط خودتان قابل اجرا هستند.

دکوراسیون داخلی منزل

1- از مراجع رایگان اطرافتان بهره بگیرید

از مراجعی همچون کتاب و مجلات طراحی گرفته تا برنامه های تلویزیونی همه چیز برای ایده دادن به شما قابل دسترستان است. این مراجع را به دقت بررسی کنید تا متوجه سبک موردعلاقه خودتان بشوید. به مغازه های مد و لوازم خانگی سر بزنید و نقاشی و وسایل تزیینی را جمع آوری کنید تا به یک ایده مناسب با سلیقه تان دست پیدا کنید و  سبک شخصی خودتان را تعیین نمایید؛ کلاسیک یا مدرن یا غیره و برنامه ریزی‌تان را شروع کنید.

2- پیش از شروع دکوراسیون داخلی منزل بودجه تقریبی تان را مشخص نمایید

بیایید با مسأله کنار بیاییم؛ اگر توان و بودجه تزیین خانه تان را ندارید، باید بدانید که خانه بدون تزیینات نیز به خودی خود کامل هست و شما نیازی به این تشریفات ندارید. هرکسی برای انجام تغییرات در خانه اش ابتدا نیاز به یک بودجه بندی دارد، اما پیش از آن باید بودجه و فکرش را مشغول کالاهای ضروری زندگی اش کند و سپس از پس اندازش برای پر کردن فضاهای خالی خانه بهره ببرد.

3- از درب ورودی آغاز کنید

مهمان ها باید به محض ورود متوجه سبک و سلیقه شخصی شما بشوند. راهرو ورودی را تا حد ممکن زیبا جلوه بدهید و نواقص آن را بپوشانید. از یک قفسه یا سبد تزیینی مخصوص قرار دادن کلیدها و نامه های رسیده استفاده کنید و از یک آینه و کنسول کوچک برای القای حس زیبایی بهره بگیرید. و همینطور وسایلی به کار ببرید که مهمان ها را به ورود به خانه تان جذب می کنند. از قبیل گلدان و سفالهای ارزان قیمت.

4- وسایل موجود را ارتقا ببخشید

مبلمان خانه را با رنگ ها و طرح های به روز روکش نمایید. ملافه و پارچه های روکش یک راه حل آسان و سریع برای تعویض مدل مبل و میزها در فصل ها و مراسم مختلف است. به مبل ها رنگ و لعاب تازه بدهید و یک پوشش تازه رنگ بر روی قاب عکس ها و آینه بکشید. سعی کنید قبل از آنکه دست به انتخاب یک رنگ برای تزیین بزنید رنگهای مختلف را امتحان کرده و سپس انتخاب کنید. به این صورت بعد از رنگ کردن پشیمان نمی شوید!

5-  چیدمان وسایل خانه را تغییر بدهید

باور کنید یا نه، تنها با جابه جا کردن مبلمان خانه می توانید به طور شگفت انگیزی تغییر ایجاد کنید. ابتدا یک شی  – مانند بخاری، دیواری که تلویزیون بر آن نصب است و یا یک پنجره- را به عنوان نقطه کانونی جدید جایگیر کنید و سپس مبلمان را حول محور بچینید. می توانید وسایل دیگری از اتاق های دیگر بیاورید و اضافه کنید. با حذف تعدادی از مبل ها فضا را بازتر کنید و کارایی اتاق را افزایش دهید. طراحان حرفه ای ازین شیوه استفاده می برند، چرا شما این کار مجانی را انجام ندهید؟!

6-  تمام یا قسمتی از دیوارها را با رنگ های جذاب رنگ بزنید

رنگ آمیزی یکی از در دسترس ترین روش های طراحی است. دیوارها را به رنگهای هماهنگ و یا در تضاد با مبل و وسایل در بیاورید. اگر در انتخاب رنگ مشکل پسند هستید، از فروشنده رنگ بخواهید تا با میکس چند رنگ، رنگ مورد علاقه تان را بسازد.

7- با اضافه کردن وسایل تزیینی جزئی، شکل تازه ای به وسایل موجود ببخشید

قالیچه و بالش ها ظاهر و حس تازه ای به وسایل قدیمی تان می بخشند. به جای خرید یک دست مبلمان جدید به این فکر کنید که چه رنگ هایی را تا به حال استفاده نکرده اید و وسایل و روکش های جدید به مبل ها اضافه کنید و رنگ های دیوار و لوازم را با هم ست کنید. از آنجا که این شیوه ارزان قیمت است هروقت که مایل بودید می توانید دوباره آن را تغییر بدهید. اگر یک فضای خالی در اتاق دارید آن را با قالیچه بپوشانید.

دکوراسیون داخلی منزل8-  به کمک نورپردازی وسایل داخلی را زیباتر جلوه بدهید

با تاباندن نور به سرسرا و بخش های دلگیر اتاق، به آن ها قدری جذابیت ببخشید. با نصب منابع نور و تابش آن می توان یک اثر هنری را به نقطه محوری اتاق بدل نمود.

9- دیوارها را با مواد ساده روزمره بیارایید

با اصلاح نمودن طراحی دیوارها، پنجره ها تبدیل به جزئی از دکوراسیون داخلی منزل می شوند. وسایل دور ریختنی روزانه از قبیل مقوا و پارچه مواد کم اهمیتی هستند که به کمک ذوق شما شباهت زیادی به مواد تزیینی گران قیمت پیدا می کنند. کسی متوجه نخواهد شد که شما از چه موادی سود جسته اید و تنها زیبایی را به چشم خواهد آمد.

10- حمام را با لوازم در دسترس تزیین کنید

حوله ها، پرده حمام و پادری راه حل های آسان و ارزانی هستند که با آن ها می شود به یک حمام دلگیر رنگ و رویی شاد بخشید. با رنگ آمیزی هماهنگ حمام و رخت کن به آن ها شکل تزیینی بدهید.

11-  با عناصر طبیعی یک میز خیره کننده بسازید

دفعه بعدی که به میوه فروشی می روید از محصولاتی که رنگ های زیبایی به میزتان می دهند چشم پوشی نکنید؛ لیمو، انگور، سیب و پرتقال  وقتی در یک ظرف زیبا یا دیس شیشه ای چیده شوند جلوه زیبایی به میزتان خواهند داد.

12- یک عنصر تاثیرگزار در دکوراسیون داخلی منزل جای دهید

در هنگام خرید برای دکوراسیون منزل، بیشترین بخش بودجه تان را صرف آن تکه از دکور کنید که قرار است بهترین نما را داشته باشد. مثلا یک آینه تمام قد قاب گرفته که به دیوار نصب است یک عامل تاثیرگزار آنی خواهد بود. درحالیکه اگر این مقدار از بودجه را صرف خرید یک قفسه کتاب کنید، احتمالا به چشم نخواهد آمد و بی دلیل پولتان را هدر داده اید.

13-  یک طرح مناسب با فصل انتخاب کنید

یک مجموعه کوچک از تزیینات مربوط به فصل را بر روی میز، بوفه، اتاق نهارخوری و روی میز عسلی بچینید و اینگونه به اتاق طرحی بیرونی ببخشید؛ چه تعدادی صدف یا سنگ ریزه درون شیشه باشد و چه مخروط کاج و یا تعدادی گل همیشه بهار در یک سبد زیبا، این نوع گزینش زیبا و همینطور به صرفه خواهد بود.

دکوراسیون داخلی منزل14- دستگیره قفل های درب کابینت ها می تواند شکل کابینت شما را عوض نماید

آیا پول کافی برای آنکه تمام کابینت های آشپزخانه و حمام را تعویض کنید ندارید؟ دستگیره و قفل های جدید نصب کنید تا ظاهر تازه ای به کابینت های قدیمی و از مد افتاده بدهید. برای آنکه هماهنگ به نظر برسد، دستگیره ها، قفل ها و لوازم روشنایی را از یک فلز هم رنگ انتخاب کنید. این یکسان سازی همه چیز را باهم زیبا خواهد کرد!

15-  برای صرفه جویی در پول کارهای طراحی دکوراسیون داخلی منزل را خودتان انجام بدهید

امروزه دیگر مدتها از زمانیکه فقط عده‌ای ماهر توان انجام کارهای خاص را داشتند می گذرد. اکنون راهنمایی های آن لاین، یوتیوب، ماهواره و اینترنت راه کارهای خوبی هستند که در اختیارتان می باشد. پس پروژه را بردارید و شروع کنید.

16-  استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل را دست کم نگیرید

طی سال های اخیر آینه ها در طراحی های دکوراسیون داخلی منزل جای خاصی پیدا کرده اند و تبدیل به عاملی اساسی شده اند. به فروشگاه بروید و تعدادی آینه ارزان قیمت بخرید و از آن ها برای قاب عکس و  آینه کمد استفاده کنید. قاب آینه های بزرگتر را خودتان انتخاب کنید و  آن را مانند آینه اتاق کودک یا حمام طراحی کنید.

17- توان خرید کاغذ دیواری را ندارید؟ نظرتان درباره این ایده چیست؟

خلاقیتتان را به کار بیندازید؛ وسایل قدیمی آنتیک و ظروف تزیینی را باسلیقه تان به دیوارها آویزان نمایید. از مقواهای تزیینی و طرح های رنگی استفاده کنید و بدون اینکه دردسر چسباندن کاغذ دیواری را داشته باشید، به دیوارها حال و هوای تزیینی ببخشید. نقاشی های دیواری زیبایی که بر دیوارهای سفید رسم می شوند با کمی سلیقه، می تواندبه آسانی دیوارهایتان را به طرح های طبیعی، چند بعدی و یا کلاسیک تغییر شکل بدهند.

18-  از اشیاء شخصی و کاردستی های اعضای خانواده به عنوان وسایل طراحی بهره ببرید

آویختن به دیوار با کمک قابهای دست ساز، بهترین راه نشان دادن کارهای هنری کودکان، لوح های تقدیر، مدال ها و جام های ورزشی و جوایز بر دیوارها می باشد. به جای آنکه آنها را درون گنجه یا کمد پنهان کنید، آن ها را به شکل هماهنگ با رنگ دیوارها آویزان نمایید. با این روش علاوه بر آنکه باعث نمایش دادن کارهای کودکانتان می شود، به زیباتر شدن طرح خانه تان کمک زیادی می کند. به علاوه هم برای خودتان و هم خانواده تان رایگان تمام می شود.

19- کابینت و کمدهای آشپزخانه و حمام را لمینیت کنید

لمینیت کردن کابینت ها می تواند گران باشد. اینکار عبارت است از روکش کردن ظاهری کابینت ها. اما برای آنکه با نصف قیمت، ظاهر کمدها و کابینت ها را تغییر دهید، کافیست تا تنها درب ها را تعویض نمایید.

20- از کمد و گنجه و سایر اسباب های جادار برای پوشاندن شلوغی ها استفاده کنید

این وسایل، راه حل مناسبی جهت پنهان کردن سی دی، خرد و ریزها و وسایل بازی کودکان هستند. با استفاده از این اثاثیه قادر خواهید بود تا وسایل ضروری دست و پاگیرتان را نگه دارید و همچنان فضای خالی کافی در اختیار داشته باشید.

21- اتاق کودک را با جلوه های تصویری بیارایید

طراحی اتاق بچه ها می تواند هزینه بر باشد. برای آنکه دیوارهای اتاق کودک را با ایده های ارزان و خلاقانه بپوشانید، از شابلون‌ها، بُردهای نقاشی و رنگ آمیزی های شاد کودکانه بهره ببرید. بُردها و برچسب های نقاشی به آسانی قابل ست شدن با رنگ دیوارها هستند، و هنگامیکه با سلیقه کودکتان انتخاب شوند بسیار مورد علاقه شان خواهد بود. همچنین می‌توانید تمام دیوارها را رنگ بزنید و حیوانات یا وسایل ورزشی موردعلاقه کودکتان را نقاشی کنید.

دکوراسیون داخلی منزل22- از فضای بیرون در داخل استفاده کنید

دقت کنید که منبع الهام شما می تواند از مجله، سایت ها تلویزیون و چه بسا از حیاط خلوت خودتان باشد! برای آن که فضای داخل خانه تان را زنده، ترکیبی و رنگارنگ بسازید، از اشیاء طبیعی مانند چوب، برگ‌ها، گل‌ها و گیاهان، صدف و غیره استفاده نمایید. صخره ها و سنگ هایی که اشکال زیبایی دارند را جمع آوری کنید و به همراه گل های تازه در یک ظرف تزیینی سفالی بچینید. و همچنین استفاده از جریان آب در کنار تزیینات طبیعی اتاقتان می تواند به خوبی آرامش و وقار را نمایش بدهد.

23- بخاری اتاقتان را بپوشانید

بخاری یکی از نقطه های کانونی وسایل اتاق می باشد. به منظور دکور کردن ارزان، آن را با مبل و صندلی های موجود احاطه نمایید. برای بخاری های سنگی قدیمی، از چوب و فیبر برای پوشاندن استفاده کنید و برای بخاری های جدیدتر که پوششی ندارند از یک کوزه پر از بامبو یا نی برای یک ترکیب هنری نامتقارن استفاده نمایید و آن را بر روی یک گوشه از بخاری قرار بدهید.

24-  منابع روشنایی تان را بهبود ببخشید

روشنایی و لامپ های اتاق می توانند منظره ی اتاق را زیبا یا زشت نشان بدهند. با خرید لامپ های جدید می توانید یک روح جدید به روشنایی اتاق ببخشید. به مغازه الکتریکی بروید و ببینید که چه انتخاب های زیادی برای انتخاب روشنایی اتاق هایتان دارید.

25- از اشیاء هنری که از سفرها تهیه کرده اید استفاده کنید

اگر از افراد عاشق مسافرت هستید و معمولا از سفرها اشیاء تزیینی می آورید، آن ها را با لذت و غرور در اطراف خانه بچینید. یک گوشه خالی اتاق را، هم می توان با یک اثاثیه گرانقیمت پر نمود و هم با یک کار هنری درشت که از کشوری دیگر آورده اید و نمی دانید کجا بگذارید.

26- دکور حمامتان را به الهام از فضای بیرون بسازید

فضای حمام را می توانید به آسانی و ارزانی با استفاده از چوب های طبیعی، رنگ های الهام‌گرفته ازطبیعت، برگ ها و سنگ های ته رودخانه جلوه بدهید. یک سبد پر از شن های رودخانه را در زیر یک سبد زیبا پر از دانه های ژلاتینی و صابون و اسفنج قرار بدهید تا بدون صرف هزینه، حال و هوایی تزیینی به محیط ببخشید.

مطالب پیشنهادی :

عکس بارداری

هفت ایده عالی برای عکس بارداری

۱ – عکس بارداری در فضای باز عکاسی در آتلیه بارداری ویژگی های خوبی دارد، من منکر آن نیستم.آتلیه بارداری به این خاطر که دارای حریم خصوصی است عالیست، به ویژه

عکاسی از کودک

عکاسی از کودک در فضای باز

هنگام تصویربرداری در خارج از منزل لازم است تمام شیوه های عکاسی در فضای بسته  و حتی نکاتی بیشتر را رعایت نمود. نکاتی از جمله دمای هوا، باد، حشرات، محل

آمادئو مودیلیانی

40 میلیون دلار برای اثری از مودیلیانی

تابلوی نقاشی پرتره ای که  آمادئو مودیلیانی از معشوق خود Jeanne Hébuterne  کشیده بود حدود 40 میلیون دلار قیمت گذاری شد. آمادئو مودیلیانی  نقاش و مجسمه ساز متولد سال 1884

نوروز 1403

آتلیه کودک لیماژ ورودی نداشته و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 400,000 تومان میباشد.حداقل خرید عکاسی کودک مبلغ 1,200,000 تومان و حداقل خرید عکاسی بارداری و نوزاد مبلغ 2,000,000 تومان است.

حداقل خرید جهت عکاسی در فضای باز 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000 تومان میباشد.ورودی باغ ها با توجه به فضاسازی و امکانات آنها بین 400,000 تا 3,000,000 میلیون تومان است که  جداگانه به باغ دار پرداخت میشود

حداقل خرید جهت عکاسی در منزل 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز عکاسی در منزل 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000  تومان میباشد.هزینه آفیش  با توجه به فاصله منزل بین 500 تا 900 هزار تومان است

هزینه فیلم برداری و ساخت یک کلیپ 3 تا 5 دقیقه ای بدون عکاسی در فضای باز و منزل برابر 8,000,000 تومان است و 200,000  تومان هزینه آفیش منزل و باغ میباشد.

لطفا قبل از رزرو تایم عکاسی و قبل از حضور در آتلیه کودک لیماژ حتما راهنمای عکاسی در آتلیه را به صورت کامل مطالعه نمایید. راهنمای کامل عکاسی

گالری عکاسی لایف استایل 0100909 (6)

عکاسی لایف استایل

عکاسی لایف استایل که از ترندهای روز عکاسی دنیاست، مدلی از عکاسی ست که دکور محور نبوده و بیشتر بر عناصر زندگی روزمره تکیه دارد، مانند مبلمان، فضای خانه یا عمارت و باغ و از این قبیل. امروزه با توجه به اینکه اغلب منازل شخصی در تهران کوچک بوده و فضای کافی برای این سبک عکسها را ندارد، باغ عمارتی بسیار شیک و جذاب برای شما در نظر گرفتیم که دارای لوکیشنهای متعدد با سبکهای مدرن، آرنوو، بوهو، آرابسک و ... است.

گالری ژورنال

ژورنال روند رشد

تهیه ژورنال یا آلبوم دیجیتال از گزینه هایی ست که هم بین خانواده ها بسیار محبوب است و ما همیشه به خانواده های گرامی پیشنهاد می کنیم به دو دلیل: یکی دوام و ماندگاری آن نسبت به عکسهای چاپی و دوم به دلیل شیک و شکیل تر بودن آن.

تخفیف 400 هزار تومانی

آیا میدانید با عضویت در باشگاه مشتریان آتلیه لیماژ پس از هر بار مراجعه و عکاسی امتیاز دریافت کرده و از تخفیف ویژه و بن عکاسی سالروز تولد برخوردار خواهید شد

مرا عضو کن

مراحل عضویت در باشگاه بسیار ساده است کافی است مراحل عضویت در آموزش را طی کنید و در پایان بن تخفیف ویژه یکماهه دریافت کنید و سپس تایم خود را رزرو کنید
کلیک کنید
آتلیه بارداری

لباس بارداری

برای راحتی و آسایش خانم های باردار، 20 دست پیراهن رایگان، 5 عدد بادی و شومیز و بلوز برای پوشیدن با شلوار جین در عکسهای اسپرت ، که از جذاب ترین مدلهای عکسهای بارداری هستند، در آتلیه موجود است. علاوه بر این، تعدادی لباس لوکس و توری و پفکی که استفاده از آنها هزینه جداگانه دارد نیز برای شما بصورت سفارشی و اوت کوتور طراحی و دوخته شده تا زیبایی این دوران خاص را دوچندان کند.

فستیوال لیماژ

همین الان تایم عکاسی رو تو آتلیه لیماژ رزرو کن و کوچولو رو تو مسابقه بهترین عکس لیماژ شرکت بده و جایزه نقدی دریافت کن.یا اگه دوست داری میتونی به بقیه رای بدی

دکورهای جدید ورق بزنید :

لیماژ در صفحات اجتماعی :

Limage atelier

صفحه اصلی آتلیـه
اینستا اصلی

Limage newborn

صفحه عکاسی نوزاد
اینستا نوزاد

Limage outdoor

صفحه فضای باز لیماژ
اینستا باغ

Limage Wedding

صفحه عروس لیماژ
اینستا عروس

Limage aparat

کلیپ در آپارات لیماژ
آپارات کلیپ

Limage Telegram

گروه تلگرام لیماژ
گروه تلگرام