آتلیه کودک و بارداری لیماژ

لوازم مورد نیاز عکاسی

راهنمای عکاسی در آتلیه لیماژ

خواهشمندیم جهت حضور در آتلیه کفش‌های نو یا کفشهایی با کف کاملا تمیز شده به صورت جداگانه به همراه داشته باشید و قبل از ورود به آتلیه به پا نکنید. کفش های کودکان هنگام عکاسی باید نو بوده یا بسیار تمیز باشند.امکان تمیز کردن کفشها با فتوشاپ مقدور نمیباشد. رعایت نظافت آتلیه، به سلامت کودکان دلبندتان کمک خواهد کرد

به علت محدود بودن فضای آتلیه در صورتی که تعداد افراد بالاتر از 4 نفر است حتما قبل از حضور هماهنگی لازم را با آتلیه انجام دهید

  • پیشنهاد میشود تایم عکاسی خود را حداکثر تا 10 روز قبل رزو نمایید.
  • برای عکاسی نوزاد لازم است پستانک نوزاد را همراه داشته باشید یا قبل از حضور در آتلیه آن را تهیه نمایید.
  • در مواقع ضروری و در صورت اطلاع دادن به آتلیه 3 روز قبل از تایم عکاسی،امکان جابجایی تایم فقط برای یک بار وجود دارد.
  • به علت تقاضای زیاد برای روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل و مناسبتها امکان کنسلی و جابجایی در این روزها وجود نداشته و مبلغ بیعانه مسترد نمیگردد.
  • از آوردن همراه (در ایام کرونا) خودداری کرده و در صورت نیاز از قبل با آتلیه هماهنک نمایید.
  • در صورت درخواست مشتری، پس از تحویل عکس‌ها، فایل‌های انتخاب شده برای چاپ ( ریسایز 720 × 1280 پیکسل به همراه لوگو ) از طریق اینترنت ارسال خواهد شد.
  • ارسال عکسها با تلگرام و واتساپ جهت انتخاب عکس یا بازبینی قبل از چاپ مقدور نمیباشد (فقط در موارد فورس ماژور) و موارد به صورت حضوری انجام میپذیرد.
  • بادکنک هلیومی در آتلیه موجود میباشد جهت آگاهی از قیمت بادکنک و هماهنگی رنگها با شماره  88695744 تماس حاصل فرمایید.
  • برخی لباسهای مادر و مادر و کودک شامل هزینه اضافی است
  • در صورت ارسال پیک موتوری توسط مشتری و هماهنگی با آتلیه سفارش قابل ارسال میباشد.آتلیه مسئولیتی در قبال صدمات فیزیکی ناشی از حمل نادرست ندارد.
  • عکاسی و فیلمبرداری و گرفتن سلفی با موبایل در آتلیه و فضای باز ممنوع میباشد پشاپیش از همکاری شما سپاسگذاریم.
لوازم مورد نیاز روز عکاسی

آتلیه لیماژ دارای چندین دست لباس بارداری برای خانم های باردار می باشد که تم رنگی آنها سفید، صورتی ملایم، آبی، قرمز، قهوه ای، بنفش بادمجانی است.درصورت تمایل به استفاده از لباسهای آتلیه، کفش در این تم رنگی همراه آورده و برای همسر خود پیراهن، شلوار و کفش هماهنگ با این رنگها همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که به علت اینکه کف آتلیه به خاطر وجود کودکان، تمیز است، خواهشمندیم کف کفشهای خود و همسر را از قبل تمیز کرده و داخل کیسه همراه خود بیاورید. رعایت نظافت آتلیه، به سلامت کودکان دلبندتان کمک خواهد کرد. خواهشمند است خانم‌های باردار لباس*زیر دکلته و بک لس سفید و سیاه رنگ همراه داشته باشند. علاوه بر لباسهای آتلیه، بهتر است 2-3 دست لباس اسپرت یا رسمی، با همسر خود ست کرده و همراه داشته باشید. به طور مثال تی‌شرتهای همرنگ به همراه شلوار جین یا کتان همرنگ یا در یک تم رنگی ، چند عدد از البسه ی نوزاد ، چند جفت کفش نوزاد ، عکس سونوگرافی ، اکسسوریهای نوزاد شامل حروف اسم، شیشه شیر، پستانک، عروسک یا اسباب بازیهای کوچک و مینیاتوری یا هر چیز خاص و ویژه ای که برای نوزاد تهیه کرده اید.

بهترین زمان برای عکاسی از نوزاد بین 5-15 روزگی است، زیرا در این زمان هوشیاری اغلب نوزادان پایین بوده و بیشتر زمان عکاسی را در خواب بسر برده و واکنشی نسبت به حرکت دادن یا فرم دادن به بدنشان ندارند. در صورتیکه نوزاد بزرگتر از 15 روزه باشد، پروسه ی عکاسی هم برای نوزاد و هم برای عکاسان و خانواده دشوار شده و اغلب به نتیجه ی دلخواه منتهی نخواهد شد. لذا خواهشمندیم بازه ی زمانی فوق را رعایت بفرمایید.در صورت امکان، نوزاد را قبل از زمان عکاسی، حمام کنید تا خسته شده و راحت‌تر بخوابد.

کلیه لوازم و اکسسوری های مورد نیاز برای عکاسی نوزاد در آتلیه موجود است. تنها لازم است لوازم شخصی نوزاد به شرح زیر را به‌همراه داشته باشی:

  • چند عدد پوشک سایز صفر
  • پستانک سایز نوزاد دو عدد
  • شیشه شیر و شیرخشک
  • پتوی نوزاد
  • زیرانداز مخصوص تعویض نوزاد
  • چند عدد تنظیف یا پارچه یا کهنه پارچه ای
  • برس نوزاد

لوازم مورد نیاز زیر، در عکاسی تمامی گروه های سنی از نوزادان ، خردسالان ، کودکان تا نوجوانان مشترک است. لذا از والدین گرامی تقاضا می‌شود در صورت امکان، موارد زیر را حتما به همراه داشته باشند:

لوازم مورد نیاز عکاسی کودک شامل تل سر، هد سر، دستمال سر، پاپیون، کراوات، ساسپندر، عینک، کلاه، پاپوش، شال، دستکش و …عروسک یا اسباب بازی هایی که دوست دارید با آنها عکس یادگاری داشته باشد.در صورتی که والدین می خواهند تا همراه با نوزاد یا کودک خود عکس بگیرند، لباس هماهنگ با هم، همراه داشته باشند تا عکس نسبتا یکدست شده و هماهنگی بصری ایجاد کند. مثلا همگی یک دست لباس اسپرت شامل شلوار جین در یک تم رنگی و تی شرت های همرنگ همراه داشته باشید. یا اینکه اگر خانوادگی ورزش خاصی انجام می دهید لباس های آن ورزش که باز هم همگی ست هستند همراه بیاورید. مثلا لباس های تنیس سفید با کلاه و کفش تنیس. همچنین در صورت تمایل یک یا چند دست لباس رسمی در یک تم رنگی.

به دلیل اینکه عکاسی از نوزادان بیشتر در حالت برهنه یا با متعلقات فانتزی موجود در آتلیه لیماژ انجام می شود، نیاز به همراه آوردن لباس خاصی نیست. با این وجود اگر تمایل دارید نوزاد با لباسهای خاصی عکس یادگاری داشته باشد، آنها را همراه بیاورید. علاوه بر این یک عدد شورت سفید ساده، پتوی نوزاد ، چند عدد پوشک، پستانک، عروسک یا جغجغه مورد علاقه کودک که به آن توجه نشان می دهد را به همراه داشته باشید. همچنین اگر اسباب بازی یا عروسک خاصی دارد که می خواهید با آن عکس یادگاری داشته باشد، آنها را همراه خود بیاورید.

چندین دست لباس اسپرت و رسمی به همراه چند جفت کفش هماهنگ با لباسها. اگر کودک به هنر یا سرگرمی خاصی علاقه مند است و یا به کلاس آموزشی خاصی از قبیل نقاشی، موسیقی و … می‌رود، ابزار مربوط به آن کلاس یا سرگرمی را به همراه داشته باشید. مثلا اگر کودک به کلاس موسیقی می رود، ساز، دفتر نت، پایه ی قرار دادن نت و کتاب های موسیقی و اگر به کلاس نقاشی می‌رود پالت رنگ، آبرنگ، قلم‌موها، مداد رنگی ها، دفتر نقاشی و … را همراه خود بیاورید.

چندین دست لباس اسپرت و رسمی به همراه چند جفت کفش هماهنگ با لباسها. اگر کودک به هنر یا سرگرمی خاصی علاقه مند است و یا به کلاس آموزشی خاصی از قبیل نقاشی، موسیقی و … می‌رود، ابزار مربوط به آن کلاس یا سرگرمی را به همراه داشته باشید. مثلا اگر کودک به کلاس موسیقی می رود، ساز، دفتر نت، پایه ی قرار دادن نت و کتاب های موسیقی و اگر به کلاس نقاشی می‌رود پالت رنگ، آبرنگ، قلم‌موها، مداد رنگی ها، دفتر نقاشی و … را همراه خود بیاورید.

دسترسی سریع

دکور های جدید لطفا ورق بزنید

ماکت کیک تولد جدید ورق بزنید

نوروز 1403

آتلیه کودک لیماژ ورودی نداشته و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 400,000 تومان میباشد.حداقل خرید عکاسی کودک مبلغ 1,200,000 تومان و حداقل خرید عکاسی بارداری و نوزاد مبلغ 2,000,000 تومان است.

حداقل خرید جهت عکاسی در فضای باز 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000 تومان میباشد.ورودی باغ ها با توجه به فضاسازی و امکانات آنها بین 400,000 تا 3,000,000 میلیون تومان است که  جداگانه به باغ دار پرداخت میشود

حداقل خرید جهت عکاسی در منزل 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز عکاسی در منزل 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000  تومان میباشد.هزینه آفیش  با توجه به فاصله منزل بین 500 تا 900 هزار تومان است

هزینه فیلم برداری و ساخت یک کلیپ 3 تا 5 دقیقه ای بدون عکاسی در فضای باز و منزل برابر 8,000,000 تومان است و 200,000  تومان هزینه آفیش منزل و باغ میباشد.

لطفا قبل از رزرو تایم عکاسی و قبل از حضور در آتلیه کودک لیماژ حتما راهنمای عکاسی در آتلیه را به صورت کامل مطالعه نمایید. راهنمای کامل عکاسی

گالری عکاسی لایف استایل 0100909 (6)

عکاسی لایف استایل

عکاسی لایف استایل که از ترندهای روز عکاسی دنیاست، مدلی از عکاسی ست که دکور محور نبوده و بیشتر بر عناصر زندگی روزمره تکیه دارد، مانند مبلمان، فضای خانه یا عمارت و باغ و از این قبیل. امروزه با توجه به اینکه اغلب منازل شخصی در تهران کوچک بوده و فضای کافی برای این سبک عکسها را ندارد، باغ عمارتی بسیار شیک و جذاب برای شما در نظر گرفتیم که دارای لوکیشنهای متعدد با سبکهای مدرن، آرنوو، بوهو، آرابسک و ... است.

گالری ژورنال

ژورنال روند رشد

تهیه ژورنال یا آلبوم دیجیتال از گزینه هایی ست که هم بین خانواده ها بسیار محبوب است و ما همیشه به خانواده های گرامی پیشنهاد می کنیم به دو دلیل: یکی دوام و ماندگاری آن نسبت به عکسهای چاپی و دوم به دلیل شیک و شکیل تر بودن آن.

تخفیف 400 هزار تومانی

آیا میدانید با عضویت در باشگاه مشتریان آتلیه لیماژ پس از هر بار مراجعه و عکاسی امتیاز دریافت کرده و از تخفیف ویژه و بن عکاسی سالروز تولد برخوردار خواهید شد

مرا عضو کن

مراحل عضویت در باشگاه بسیار ساده است کافی است مراحل عضویت در آموزش را طی کنید و در پایان بن تخفیف ویژه یکماهه دریافت کنید و سپس تایم خود را رزرو کنید
کلیک کنید
آتلیه بارداری

لباس بارداری

برای راحتی و آسایش خانم های باردار، 20 دست پیراهن رایگان، 5 عدد بادی و شومیز و بلوز برای پوشیدن با شلوار جین در عکسهای اسپرت ، که از جذاب ترین مدلهای عکسهای بارداری هستند، در آتلیه موجود است. علاوه بر این، تعدادی لباس لوکس و توری و پفکی که استفاده از آنها هزینه جداگانه دارد نیز برای شما بصورت سفارشی و اوت کوتور طراحی و دوخته شده تا زیبایی این دوران خاص را دوچندان کند.

فستیوال لیماژ

همین الان تایم عکاسی رو تو آتلیه لیماژ رزرو کن و کوچولو رو تو مسابقه بهترین عکس لیماژ شرکت بده و جایزه نقدی دریافت کن.یا اگه دوست داری میتونی به بقیه رای بدی