آتلیه کودک و بارداری لیماژ

مقدمات آموزش شنا به کودکان

آموزش شنا به کودکان

آموزش شنا به کودکان شش‌ماهه تا یک‌ساله

قصد دارید کودکتان را برای شروع آموزش شنا آماده کنید؟ فکر عاقلانه ایست! مربیان شنا پیشنهاد می‌کنند برای شروع آموزش شنا به کودکان به صورت رسمی، تا سن ۴سالگی ( یعنی سنی که کودک قادر به یادگیری بهتر باشد) دست نگه‌دارید. تا قبل از این سن بهتر است کودک به بازی‌های بی‌خطر آبی و آمادگی جهت یادگیری شنا مشغول باشد و مستقیما وارد استخر نشود. در این سن به جای ثبت‌نام در کلاس شنا سعی کنید خودتان او را با آب آشنا نمایید.

در ادامه راه‌کارهایی که برای آشنا کردن کودک با آب مفید می‌باشد را می‌آوریم.

آموزش شنا به کودکان شش‌ ماهه تا یک‌ ساله

در این سن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کودکتان را با آب آشنا کنید. به این منظور، هم می‌توانید شخصا در استخر با او بازی کنید و هم اینکه در کلاس‌های ‌بازی‌های آبی و آمادگیِ شنا و نه کلاس شنا ثبت‌نام کنید. فعالیت‌ها می‌تواند شامل آب‌پاشیدن و آب‌بازی، آواز خواندن و ورجه ورجه کردن باشد، و انجام بازی‌های ملایم با همدیگر.

موارد ایمنی
  1. در تمام مدت کودک را در بازوهای خود نگه دارید
  2. به هیچ عنوان کودکان زیر ۳سال را در آب فرو نبرید. آن‌ها در این سن بی‌اختیار میزان زیادی آب می‌بلعند که این مقدار خون آن‌ها را رقیق کرده و می‌تواند باعث خواب‌آلودگی، تهوع و تشنج شود.
  3. حتی درموارد نادری آب‌خوردن زیاد می‌تواند کشنده باشد.
  4. به کودکتان پوشک مخصوص شنا بپوشانید تا از نشت کردن مدفوع در استخر جلوگیری شود، چرا که این مسأله خطر سلامتی شدیدی برای دیگر شناکننده‌ها ایجاد می‌کند.
  5. اگر استخر شخصی دارید، بهتر است دورتادور حوض‌شنا را با فنس‌هایی به ارتفاع پنج فوت بپوشانید و برای درهای ورودی آن‌ چفت‌هایی محکم و دور از دسترس کودکان تعبیه نمایید. مواظب باشید پشت در فنس، سکویی برای بالا رفتن کودک وجود نداشته‌باشد.
  6. همواره وسایل نجات را در دسترس نگه دارید. وسایلی از قبیل: تیوپ لاستیکی، میله‌ی نجات‌غریق، جعبه کمک‌های اولیه و یک تلفن بیسیم مستقر در نزدیکی استخر.

آموزش شنا به کودکان

آموزش شنا به کودکان دو تا سه ساله

کوچولوی کنجکاو شما حالا جنب و جوش بیشتری در آب خواهد داشت، اما قطعا هنوز به شما یا بزرگتری دیگر نیاز دارد تا او را روی بازوی خود شناور نگه دارد. در استخر با او بازیهایی انجام بدهید که نیاز است بازوهایش را تکان بدهد( مثلا توپ به آب بیندازید تا سعی کند خودش را به آن برساند) و بازیهایی که پاهایش را در سطح آب تکان بدهد و به تدریج سعی کند شکم یا کمر خود را روی آب نگه دارد. به او حرکت بازدم کردن هوا در آب را یاد بدهید تا بدون بلعیدن آب، بتواند سر خود را زیر آب فرو برد. کودک شما در حدود سه سالگی معمولا قادر است بسیاری از این حرکت‌ها را با یک کمک جزئی شما انجام دهد.

موارد ایمنی
  1. در این مرحله احتمال می‌رود کودک به‌قدری در آب احساس راحتی نماید که گمان برد، می‌تواند به تنهایی به شنا بپردازد. حتی برای یک لحظه او را ترک نکنید. او نیاز به یک محافظ دائمی در محیط استخر دارد.
  2. از قفل غیرقابل ورود بودن دروازه‌ی استخر مطمئن شوید.
  3. توصیه‌های احتیاطی اولیه‌ی استخر مانند ندویدن در نزدیک حوضچه و بدون پدر و مادر وارد آب‌نشدن را به کودک گوشزد نمایید.
  4. پس از بیرون آمدن کودک، هیچ اسباب‌ بازی‌ در آب باقی نگذارید. او ممکن است سعی کند برای برداشتن اسباب‌بازی به آب بزند.

آموزش شنا به کودکان چهار الی پنج ساله

اکنون که دیگر فرزند شما در حال پیشرفت در آموختن ضروریات اولیه‌ی شنا به تنهایی است، می‌توانید او را در کلاس شنا ثبت‌نام نمایید. اگر کودکتان هنوز به حد کافی به آب عادت نکرده، به دنبال برنامه‌ای باشید که در این کار کمک‌کننده باشد.

موارد ایمنی
  1. حتا اگر دیگر نیازی نباشد که کودکتان را با دست روی آب نگه‌ دارید، باز هم در آب و نزدیک او بمانید تا کودک از حضور شما احساس امنیت نماید.
  2. صبور باشید. کودک ممکن است یک روز بدون مشکل شنا کند و روز دیگر از آب وحشت داشته‌باشد. تا وقتی‌که خودش آماده نشده، او را مجبور به این کار نکنید.
  3. برخی بچه ها از خیس شدن صورتشان گریزانند. در خانه با تشویق کودک به اینکه سرشان را زیر دوش بگیرند آن‌ها را تمرین دهید.
  4. در استخر، حتما مرز بین سطح کم عمق با قسمت عمیق را علامت‌گذاری کنید.

آموزش شنا به کودکان

آموزش شنا به کودکان شش سال به بالا

بچه‌های بزرگتر بهتر می‌توانند نفسشان را نگه‌دارند، زیرآب بروند و اشیا را زیر آب دنبال کنند. آنها می‌توانند شیرجه بروند و بدون کمک روی آب بیایند. همچنین به راحتی می‌توانند آموزش‌های ضروری درباره‌ی شنا را فرابگیرند. شکیبایی بیشتر آن‌ها نسبت به کوچکترها اجازه می‌دهد تا فاصله ی بیشتری را شنا کنند. بنابراین دیگر لازم نیست همیشه در آب و کنارشان بمانید، اما هنوز هم لازم است یک بزرگتر بر آن‌ها نظارت کند زیرا همواره ممکن است فریب توانایی‌شان را بخورند و بی احتیاطی کنند.

موارد ایمنی
  1. همواره باید یک فرد بزرگتر بر فعالیت‌های کودک نظارت داشته‌ باشد. حتی یک شناگر خوب هم امکان غرق شدن دارد.
  2. قاعده‌ای وضع کنید که کودک همیشه در حضور یک بزرگتر به آب بزند. او را تشویق کنید با رفقایش به شنا بپردازد.
  3. به او بیاموزید که فقط در حضور بزرگترها، و فقط در آبهای عمیق شیرجه برود.
  4. درمورد ساحل و دریاچه مراقب باشید. آموزش شنا در استخر با شنا در آب‌های باز فرق دارد و صرف اینکه کودک توان شنا در استخر را دارد، دلیل بر این نیست که بتواند در دریاچه نیز خودش را نجات بدهد.
  5. در هنگام قایق‌سواری و اسکیت روی آب، به کودک جلیقه نجات بپوشانید، هرچند شنا بلد باشد.

 

مطالب پیشنهادی :

ماکت کیک تولد آتلیه لیماژ

ماکت کیک و دکور آتلیه کودک

بدون شک بهترین راه برای ماندگار کردن لحظات ناب و شیرین کودکی، عکاسی از کودک شما هنگام روز تولد با ماکت کیک و دکور آتلیه کودک در سنین مختلف است.

گالری عکاسی نوزاد

خواباندن نوزاد قبل از عکاسی

خواباندن نوزاد با شکم سیر خواباندن نوزاد گرسنه بسیار مشکل است و نوزاد گرسنه پرخاشگر و اخموست، پس مطمئن شوید که مدل کوچولوی شما پیش از جلسه عکاسی به خوبی

نورپردازی

رازهای سوپر مدلها در نورپردازی

به کارگیری دقیق نورپردازی هنگامی که از مدل ها و نقش آفرینان درباره راز بهتر به نظر رسیدن جلوی دوربین پرسیده می شود، به اتفاق خواهند گفت: قلق اصلی در

نوروز 1403

آتلیه کودک لیماژ ورودی نداشته و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 400,000 تومان میباشد.حداقل خرید عکاسی کودک مبلغ 1,200,000 تومان و حداقل خرید عکاسی بارداری و نوزاد مبلغ 2,000,000 تومان است.

حداقل خرید جهت عکاسی در فضای باز 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000 تومان میباشد.ورودی باغ ها با توجه به فضاسازی و امکانات آنها بین 400,000 تا 3,000,000 میلیون تومان است که  جداگانه به باغ دار پرداخت میشود

حداقل خرید جهت عکاسی در منزل 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز عکاسی در منزل 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 500,000  تومان میباشد.هزینه آفیش  با توجه به فاصله منزل بین 500 تا 900 هزار تومان است

هزینه فیلم برداری و ساخت یک کلیپ 3 تا 5 دقیقه ای بدون عکاسی در فضای باز و منزل برابر 8,000,000 تومان است و 200,000  تومان هزینه آفیش منزل و باغ میباشد.

لطفا قبل از رزرو تایم عکاسی و قبل از حضور در آتلیه کودک لیماژ حتما راهنمای عکاسی در آتلیه را به صورت کامل مطالعه نمایید. راهنمای کامل عکاسی

blank

عکاسی لایف استایل

عکاسی لایف استایل که از ترندهای روز عکاسی دنیاست، مدلی از عکاسی ست که دکور محور نبوده و بیشتر بر عناصر زندگی روزمره تکیه دارد، مانند مبلمان، فضای خانه یا عمارت و باغ و از این قبیل. امروزه با توجه به اینکه اغلب منازل شخصی در تهران کوچک بوده و فضای کافی برای این سبک عکسها را ندارد، باغ عمارتی بسیار شیک و جذاب برای شما در نظر گرفتیم که دارای لوکیشنهای متعدد با سبکهای مدرن، آرنوو، بوهو، آرابسک و ... است.

گالری ژورنال

ژورنال روند رشد

تهیه ژورنال یا آلبوم دیجیتال از گزینه هایی ست که هم بین خانواده ها بسیار محبوب است و ما همیشه به خانواده های گرامی پیشنهاد می کنیم به دو دلیل: یکی دوام و ماندگاری آن نسبت به عکسهای چاپی و دوم به دلیل شیک و شکیل تر بودن آن.

تخفیف 400 هزار تومانی

آیا میدانید با عضویت در باشگاه مشتریان آتلیه لیماژ پس از هر بار مراجعه و عکاسی امتیاز دریافت کرده و از تخفیف ویژه و بن عکاسی سالروز تولد برخوردار خواهید شد

مرا عضو کن

مراحل عضویت در باشگاه بسیار ساده است کافی است مراحل عضویت در آموزش را طی کنید و در پایان بن تخفیف ویژه یکماهه دریافت کنید و سپس تایم خود را رزرو کنید
کلیک کنید
آتلیه بارداری

لباس بارداری

برای راحتی و آسایش خانم های باردار، 20 دست پیراهن رایگان، 5 عدد بادی و شومیز و بلوز برای پوشیدن با شلوار جین در عکسهای اسپرت ، که از جذاب ترین مدلهای عکسهای بارداری هستند، در آتلیه موجود است. علاوه بر این، تعدادی لباس لوکس و توری و پفکی که استفاده از آنها هزینه جداگانه دارد نیز برای شما بصورت سفارشی و اوت کوتور طراحی و دوخته شده تا زیبایی این دوران خاص را دوچندان کند.

فستیوال لیماژ

همین الان تایم عکاسی رو تو آتلیه لیماژ رزرو کن و کوچولو رو تو مسابقه بهترین عکس لیماژ شرکت بده و جایزه نقدی دریافت کن.یا اگه دوست داری میتونی به بقیه رای بدی

دکورهای جدید ورق بزنید :

لیماژ در صفحات اجتماعی :

Limage atelier

صفحه اصلی آتلیـه
اینستا اصلی

Limage newborn

صفحه عکاسی نوزاد
اینستا نوزاد

Limage outdoor

صفحه فضای باز لیماژ
اینستا باغ

Limage Wedding

صفحه عروس لیماژ
اینستا عروس

Limage aparat

کلیپ در آپارات لیماژ
آپارات کلیپ

Limage Telegram

گروه تلگرام لیماژ
گروه تلگرام