آتلیه کودک و بارداری لیماژ

نوسازی کابینت های کهنه آشپزخانه با کمترین هزینه

نوسازی کابینتهای کهنه

نوسازی کابینت های کهنه

یکی از روش‌های مهم برای تغییر چشمگیر در خانه نوسازی و بازسازی کابینت آشپزخانه است. معمولا با گذشت زمان، رنگ و طرح کابینت‌ها خسته کننده و تکراری می‌شود. از این رو ایجاد تغییری برای نوسازی یا بازسازی آن سبب ایجاد تنوع در فضای آشپزخانه و تجدید روحیه برای افراد می‌شود.

از آنجایی که تجربه جدید از یک محصول حس خوبی برای افراد رقم می‌زند، از این رو تغییر دکوراسیون و چیدمان و همچنین بازسازی وسایل کهنه، سبب تغییرات محسوب می‌شود. به همین دلیل سعی کنید با دید بازتر به سمت تغییرات منزل و همچنین بازسازی کابینت‌های ام دی اف یا فلزی بروید.

 همان‌طور که می‌دانید، آشپزخانه قلب خانه بوده و افراد اوقات زیادی را در این مکان برای آشپزی و پخت‌وپز سپری می‌کنند. پس ایجاد فضای دل‌چسب در آشپزخانه برای افزایش روحیه امری مثبت می‌باشد. از این رو با نگاه به اطراف می‌توان تنوع خاص و هوشمندانه‌ای را در فضای آشپزخانه پدید آورد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مطالبی در زمینه نوسازی کابینتهای کهنه آشپزخانه با کمترین هزینه، بپردازیم.

نگاهی مجدد به کابینت‌ های آشپزخانه

بیشترین حجم آشپزخانه مختص به کابینت‌ های آشپزخانه است و بسیار در دید است. کهنه بودن یا قدیمی بودن آن و همچنین از بین رفتن رنگ و روی آن‌ها سبب ایجاد منظره نازیبایی در فضای مطبخ می‌شود. اغلب کارها پس از مدتی عمر خودرا از دست داده و همانند قبل جذابیت ندارند.

به طوری که فضا را سنگین کرده و حس خوبی به افراد القا نمی‌کنند. از این رو حتی اگر فضای مطبخ شما تمیز و مرتب باشد، وجود کابینتهای رنگ و رو رفته سبب می‌شود این تمیزی به چشم نیاید. می‌بایست برای این وضعیت چاره‌ای اندیشید. امروزه باتوجه به وضعیت اقتصادی، باید به فکر راهکارهای مقرون‌به‌صرفه برای بازسازی کابینت قدیمی بود. چاره کار شما در این مقاله نهفته است که در ادامه به روش‌های مختلفی اشاره خواهیم کرد.

استفاده از رنگ برای کابینت های ام دی اف و فلزی

نوسازی کابینت‌ های کهنه با استفاده از رنگ‌های جادویی، سبب خلق آثار جدید و هنری می‌شود. رنگ‌های متنوع که در دنیای رنگ‌ها وجود دارد، بیانگر نشاط و طراوت محیط است. باید از این رنگ‌ها در فضای خانه بهره برد تا بتوان فضای خانه را با نشاط در آمیخت.

البته رنگ‌های خوش‌رنگ نه‌تنها در افزایش حس خوب و تنوع‌پذیری نقش مهمی را ایفا کرده، بلکه بهره‌گیری از رنگ، سبب بازسازی و نوسازی همه‌چیز می‌شود. بنابراین در موقعیت‌های بسیار، رنگ به فریاد کابینت‌های قدیمی رسیده و با کمی رنگ و قلمو می‌توان به کابینتی متنوع و جدید دست یافت.

ترمیم و نوسازی کابینتهای کهنه فلزی که رنگ و روی کهنگی دارند با استفاده از چند سطل رنگ و قلمو، تبدیل به کابینتی زیبا می‌شوند. همچنین استفاده از رنگ‌های ترکیبی و جذاب، برای ایجاد فضای شاد و خاص نیز سبب خلق فضایی ناب و بی‌نظیر می‌شود.

 شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه  خالق محصولی جدید و زیبا شوید. معمولا افراد برای تغییر دکوراسیون و یا طراحی خاصی که در ذهن دارند، ایده های کوچک و بزرگی را در ذهن مجسم می کنند. اما برای اینکه بتوان ایده تغییر دکوراسیون را عملی کرده باید از راهکارهای مقرون به صرفه استفاده کرد . نکته ای که در مورد رنگ آمیزی کابینت ها موجود بوده این است که انتخاب رنگ کاملا بسته به سلیقه شما و سایر عناصر و ملزومات موجود در آشپزخانه دارد.

نوسازی کابینتهای کهنه

نوسازی کابینت های کهنه آشپزخانه با کمترین هزینه از طریق برچسب‌های متنوع

امروزه وجود این برچسب‌ها و کاغذهای مخصوص بوده که سبب بازسازی وسایل کهنه و یدیمی می‌شود. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌ای که دارید، برچسب و رنگ کردن کابینت خود را انتخاب کنید. با استفاده از این برچسب‌ها می‌توانید کابینت‌های خود را به بهترین نحو بازسازی کنید.

برچسب‌های مورد استفاده برای پوشاندن نواقص نیز در بازار موجود است که هر فرد با توجه به رنگ سایر وسایل خود، باید بهترین طرح و مدل را انتخاب کند. لازم به ذکر است که قیمت این برچسب‌ها بسیار مناسب است و می‌توانید به نوسازی کابینت‌های کهنه آشپزخانه با کمترین هزینه از طریق برچسب‌های متنوع بپردازید.

بازسازی درب کابینت از طریق روکش درب آماده

یکی دیگر از روش‌های رایج در تعمیر و نوسازی کابینت‌های کهنه و تبدیل آن به کابینت نو، استفاده از روکش پی وی سی، ممبران یا هایگلاس است. برای داشتن کابینت‌های جذاب و تمیز، کافی است درب کابینت را از بدنه جدا کرده و آن را به استادکار مخصوص این امر یعنی شخصی که کابینت ساز است، سپرده و سپس درب کابینت نو و جدید با روکش‌های جذاب را تحویل بگیرید. این روکش‌ها مزایای بسیاری از جمله ماندگاری بالا دارند. اگر می‌خواهید تا بلند مدت این روکش‌ها با شما همراه باشند، باید از آنها مراقبت کنید.

بازسازی کابینت‌ های فلزی از طریق استیکر

استفاده از استیکر های آماده و موجود در بازار که برای بازسازی کابینت استفاده‌ می‌شود، در طرخ‌ها و مدل‌های مختلف موجود هستند که می‌توان با توجه به نوع سلیقه خود آن را انتخاب منید و با چسباندن آن به کابینت های فلزی خود به  نوسازی کابینتهای کهنه آشپزخانه با کمترین هزینه بپردازید. این استیکرها با توجه به تنوع بالای رنگی که دارند، به راحتی با دکوراسیون منزل و آشپزخانه شما ست می‌شوند.

نوسازی کابینت های کهنه آشپزخانه با کمترین هزینه از طریق پتینه کاری

پتینه کاری همان رنگ است ولی با کمی تفاوت! اگر کمی اهل ذوق و هنر باشید، می‌توانید به عنوان یک روش کم هزینه، کابینتهای خود را با کمک پتینه کاری بازسازی و تمیز کنید. این‌کار تنها هزینه‌ای که دارد، خرید وسایل پتینه کاری است. بنابراین شما می‌توانید لذت تماشای وسایل خود را با استفاده از روش‌های ذکر شده بالا ببرید.

در این‌جا به راهکارهای بسیاری برای نوسازی کابینتهای کهنه آشپزخانه بدون جایگزینی آن‌ها پرداختیم. هر شخص متناسب با بودجه و همچنین سلیقه خود یکی از این ایده‌ها را به کار گرفته و با استفاده از آن، کابینت‌های خود را به کاری زیبا و تماشایی تبدیل کند.

از آنجایی که آشپزخانه فضایی است که  معمولاً با کابینت پر می‌شود، پس رنگ و طرح آن تأثیر فوق‌العاده زیادی روی این فضا دارد. بنابراین راهکارهایی مثل رنگ کردن، استفاده از برچسب، تغییر روکش درب کابینت، استفاده از استکیر و یا هر ایده جذاب دیگری که سبب بازسازی کابینت می‌شود، را می‌توان به کار برد.

مطالب پیشنهادی :

آتلیه کودک لیماژ ورودی نداشته و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 450,000 تومان میباشد.حداقل خرید عکاسی کودک مبلغ 1,200,000 تومان و حداقل خرید عکاسی بارداری و نوزاد مبلغ 2,000,000 تومان است.

حداقل خرید جهت عکاسی در فضای باز و منزل 3,000,000 تومان و کوچکترین سایز 16×21 سانتیمتر و قیمت آن 550,000 تومان میباشد.ورودی باغ ها با توجه به فضاسازی و امکانات آنها بین 450,000 تا 3,000,000 میلیون تومان است که  جداگانه به باغ دار پرداخت میشود.هزینه آفیش منزل و سالن جشن با توجه به فاصله بین 500 تا 900 هزار تومان است.

هزینه فیلم برداری و ساخت یک کلیپ 3 تا 5 دقیقه ای بدون عکاسی در فضای باز و منزل برابر 8,000,000 تومان است و 200,000  تومان هزینه آفیش منزل و باغ میباشد.هزینه کلیپ اقتصادی با موبایل و گیمبال در آتلیه یک میلیون تومان و خارج از آتلیه 3 میلیون تومان میباشد

لطفا قبل از رزرو تایم عکاسی و قبل از حضور در آتلیه کودک لیماژ حتما راهنمای عکاسی در آتلیه را به صورت کامل مطالعه نمایید. راهنمای کامل عکاسی

عکاسی لایف استایل

عکاسی لایف استایل که از ترندهای روز عکاسی دنیاست، مدلی از عکاسی ست که دکور محور نبوده و بیشتر بر عناصر زندگی روزمره تکیه دارد، مانند مبلمان، فضای خانه یا عمارت و باغ و از این قبیل. امروزه با توجه به اینکه اغلب منازل شخصی در تهران کوچک بوده و فضای کافی برای این سبک عکسها را ندارد، باغ عمارتی بسیار شیک و جذاب برای شما در نظر گرفتیم که دارای لوکیشنهای متعدد با سبکهای مدرن، آرنوو، بوهو، آرابسک و ... است.

گالری ژورنال

ژورنال روند رشد

تهیه ژورنال یا آلبوم دیجیتال از گزینه هایی ست که هم بین خانواده ها بسیار محبوب است و ما همیشه به خانواده های گرامی پیشنهاد می کنیم به دو دلیل: یکی دوام و ماندگاری آن نسبت به عکسهای چاپی و دوم به دلیل شیک و شکیل تر بودن آن.

تخفیف 400 هزار تومانی

آیا میدانید با عضویت در باشگاه مشتریان آتلیه لیماژ پس از هر بار مراجعه و عکاسی امتیاز دریافت کرده و از تخفیف ویژه و بن عکاسی سالروز تولد برخوردار خواهید شد

مرا عضو کن

مراحل عضویت در باشگاه بسیار ساده است کافی است مراحل عضویت در آموزش را طی کنید و در پایان بن تخفیف ویژه یکماهه دریافت کنید و سپس تایم خود را رزرو کنید
کلیک کنید
آتلیه بارداری

لباس بارداری

برای راحتی و آسایش خانم های باردار، 20 دست پیراهن رایگان، 5 عدد بادی و شومیز و بلوز برای پوشیدن با شلوار جین در عکسهای اسپرت ، که از جذاب ترین مدلهای عکسهای بارداری هستند، در آتلیه موجود است. علاوه بر این، تعدادی لباس لوکس و توری و پفکی که استفاده از آنها هزینه جداگانه دارد نیز برای شما بصورت سفارشی و اوت کوتور طراحی و دوخته شده تا زیبایی این دوران خاص را دوچندان کند.

فستیوال لیماژ

همین الان تایم عکاسی رو تو آتلیه لیماژ رزرو کن و کوچولو رو تو مسابقه بهترین عکس لیماژ شرکت بده و جایزه نقدی دریافت کن.یا اگه دوست داری میتونی به بقیه رای بدی

دکور های جدید

گالری آتلیه کودک

دکور توریست

گالری آتلیه کودک

دکور سیرک

گالری آتلیه کودک

دکور پری دریایی

ماکت کیک تولد جدید

لیماژ در صفحات اجتماعی :

Limage atelier

صفحه اصلی آتلیـه
اینستا اصلی

Limage newborn

صفحه عکاسی نوزاد
اینستا نوزاد

Limage outdoor

صفحه فضای باز لیماژ
اینستا باغ

Limage Wedding

صفحه عروس لیماژ
اینستا عروس

Limage aparat

کلیپ در آپارات لیماژ
آپارات کلیپ

Limage Telegram

گروه تلگرام لیماژ
گروه تلگرام